اطلاعیه مهم: با سلام کاربر گرامی... اگر با یوزر و پسورد هنگام ورود به تاپیک یا صفحاتی که با ادرس tk. شروع می شود، با خطا رو به رو شدین... در نوار ادرس مرورگرتون کلمه tk. را حذف کنید و به جاش com. بزارید و اینتر بزنید و مجدد برای ورود اقدام کنید... با تشکر مدیر کل انجمن
راه حل درمان افتادگی شکم در افراد
برترین مطلب این هفته ی سایت

بزودی

بزودی

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
Like Tree3Likes
  • 3 Post By ali the great

موضوع: راه حل درمان افتادگی شکم در افراد

  1. ali the great آواتار ها
    ali the great
    مدیر بازنشسته
    http://up.vbiran.ir/images/nrtfq8oe4y3n4ataqsc.pnghttp://up.vbiran.ir/images/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pnghttp://up.vbiran.ir/images/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pnghttp://up.vbiran.ir/images/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pnghttp://up.vbiran.ir/images/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.png
    مدیر بازنشسته
    Jan 2014
    144
    2,805
    32
    2,805 امتیاز ، سطح 32
    37% کامل شده  امتیاز لازم برای سطع بعدی 95
    50.0% فعالیت
    1000 امتیازبرچسب زن کلاس اول1 سال ثبت نام شده
    79
    تشکر شده 539 بار در 143 ارسال
    Asabani

    راه حل درمان افتادگی شکم در افراد

    در رژیم‌های غذایی کاهش وزن، دو سوم وزن کم شده معمولاً از ناحیه شکم است.
    ۲۹۱۱۱۲-beer-belly
    مثلاً اگر فردی طی رژیم لاغری ۳۰ کیلوگرم وزن کم کند وزن کاسته شده از شکم او بیست کیلوگرم است. وزن شکم یک زن باردار پس از وضع حمل ۱۰ کیلوگرم کاهش مى یابد، در نتیجه دیواره ی شکم کاملاً به هم ریخته و پر چین و چروک می‌شود. بنابراین می توان مشکل شکم فردی را که ۲۰ کیلوگرم از آن کم شده تصور کرد
    از شروع تا پایان رژیم غذایی، «هر روز سه بار در حالت ایستادن یا راه رفتن یا هنگام کارهای معمولی شکم خود را کاملاً داخل بکشید و آن را به مدت هفت دقیقه به همان حالت نگه دارید».
    این کار را هر روز سه بار تکرار کنید زیرا به این ترتیب شما دو ماهیچه ی موجود در دیواره ی شکم را تقویت نموده، مانع چروک آن شده‌اید.
    خانم‌ها می توانند این کار را هنگام آشپزى، ظرف شستن، اتو زدن و… انجام دهند
    آقایان هنگام پیاده روی یا انجام کارهای دیگر.
    بستن شکم با گِن یا وسایل دیگر و انجام نرمش فوق در حال درازکش بى نتیجه است.
    ناگفته نماند که زنان با سن بالای ۴۰ سال و اضافه وزن بیش از ۲۰ کیلوگرم با سابقه چندین بارداری نباید توقع معجزه داشته باشند، زیرا دیواره شکم این افراد تغییرات برگشت ناپذیری یافته که امکان ندارد کاملاً صاف و بدون چروک شود.
    ناگفته نماند که دیوار شکم خانم‌ها دو نوع است
    یک نوع پر از فیبروبلا است که کولاژن می‌سازد ودیوار شکم را کششی می‌کند . در نتیجه دیوار شکم حالت لاسیکی وکششی پیدا می‌کند . خانمهای از این تیپ حتی بعد از چهار زایمان ، دیوار شکم صاف و اتو زده دارد . این تیپ حتی اگر ۳۰ کیلوگرم وزن کم کنند مطمئنا مشکلی نخواهند داشت .
    برخلاف نوع دیگر از خانم‌ها که دیوار شکمشان فیبروبلاست کمی‌دارد و ساخت کلاژن در آنان بسیار ضعیف است بطوری که تنها یک شکم زایمان کافی است چروکهای فوق العاده شدیدی ایجاد کند.
    این تفاوتها خلقتی است . وامیدوارم که خانم‌هایی که از این تیپ هستند واضافه وزن خیلی بالای دارند از ما توقع معجزه نداشته باشند، و بفکر عمل برداشتن پوست‌های اضافه بعد از کاهش وزن باشند
    ۹ روش آسان برای داشتن یک شکم صاف
    با این نرمش‌‌ها به آسانی می‌توانید صاحب یک شکم صاف، سفت و متناسب شوید. شما می‌‌توانید تعدادی از این‌ها را به برنامه روزانه‌تان تبدیل کنید.
    برقصید:
    هرنوع رقصی که در آن تحرک زیاد باشد برای سوزاندن چربی و کالری عالی است(حدود ۴۰۰کالری درساعت). در ضمن رقص یک ورزش مناسب برای کمر و پهلوها هم به حساب می‌آید.
    صندلی‌تان را با یک توپ فیتنس عوض کنید:
    شاید کمی‌احمقانه به نظر بیاید ولی نشستن روی توپ فیتنس به جای صندلی موقع تماشای تلویزیون باعث می‌شود شما شکمتان را سفت نگه دارید. برای حفظ تعادل و ثابت ماندن روی توپ باید از عضلات شکم استفاده کنید.
    درازنشست:
    حتماً قبلاً هم درباره درازنشست زیاد شنیده‌اید. این نرمش برای ازبین بردن شلی شکم موثر است. شاید بلافاصله تغییرات را نبینید، هربار حداقل ۱۰ الی ۲۰ درازنشست بزنید. بهتر است همیشه دست‌هایتان را کنار گوش‌ها نگه دارید و زیر سرتان نگذارید تا به گردن و پشت فشار زیادی وارد نشود.
    حلقه معکوس:
    اگر انجام درازنشست برایتان سخت است، به جای آن حلقه معکوس را امتحان کنید. این حرکت به مراتب آسانتر و به همان میزان موثر است. روی زمین دراز بکشید و دست‌هایتان را کنارتان روی زمین بگذارید. به کمک عضلات شکم باسن خود را از روی زمین بلند کنید درحالی که دست‌ها، بازوها و کتف‌هایتان همچنان روی زمین قرار دارند. چند ثانیه خودتان را نگه دارید و بعد به آرامی‌دوباره پایین بیایید. هربار حداقل ۱۵ تا ۲۰ مرتبه این حرکت را انجام دهید.
    یوگا:
    یوگا فقط مخصوص آدم‌های خاص نیست، هر کسی با هر شرایط بدنی می‌تواند این ورزش را انجام دهد. یوگا برای سفت کردن همه قسمت‌های بدن خصوصاً شکم بسیار موثر است زیرا تمرین تنفسی که انجام می‌شود عضلات شکم را درگیر می‌کند، و درضمن طرز ایستادن شما را اصلاح می‌کند. و درست ایستادن هم منجر به داشتن شکم صافتر می‌شود.
    به طرز ایستادن خود توجه کنید:
    برای صاف نگه داشتن شکمتان باید سعی کنید عضلات پشتتان را هم محکم نگه دارید تا به عضلات اطراف کمر و پهلو کمک کنند. بدین وسیله ستون مهره‌ها هم محفاظت می‌شود، پس صاف بایستید و عضلات پشت و شکم خود را شق و رق نگه دارید.
    دراز نشست مورب:
    بعد از مدتی که درازنشست انجام بدهید، متوجه می‌شوید که انجام این حرکت برایتان بسیار راحت شده است اما به جای کنار گذاشتن آن یا بیشتر کردن تعداد، این حرکت را کمی‌متفاوت‌تر بزنید. دست‌هایتان را کنار گوش‌ها نگه دارید و خودتان را به آرامی‌بلند کنید سپس بدنتان را خم کنید(از کمر، نه از پشت یا شانه) و سعی کنید زانوهایتان را با آرنج مخالف لمس کنید. برای مثال آرنج راست شما بالا می‌آید و درجهت مخالف زانوی چپ را لمس می‌کند، سپس دوباره به وضعیت اول برمی‌گردید. این حرکت را برای هر طرف ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار کنید.
    انگشت‌های پا را لمس کنید:
    اگر از درازنشست خسته شده‌اید این تمرین را به جایش امتحان کنید. روی زمین دراز بکشید و بازوها را به سمت سقف بالا نگه دارید. به آهستگی خود را به سمت بالا و جلو هدایت کنید تا جایی که دست‌هایتان به سمت انگشت‌های پا نشانه روند و اگر می‌توانید سعی کنید انگشت‌ها را لمس کنید. سپس دوباره به وضعیت مستقیم برگردید ولی به آرامی‌این کار را بکنید تا عضلات کمی‌کشیده شوند. ۱۵ تا ۲۰ بار تکرار کنید.
    شکمتان را تو نگه دارید:
    اگر برای ورزش احساس تنبلی می‌کنید، این نرمش خیلی ساده است. تو نگه داشتن شکم به تنهایی، در حال راه رفتن یا وقتی منتظر اتوبوس ایستاده‌اید، به سفت شدن شکم خیلی کمک می‌کند.
    mh2012, MR-엠 and Roja like this.
    3 کاربر مقابل از ali the great عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. mh2012,MR-엠,Roja
    #1 ارسال شده در تاريخ 03-10-2014 در ساعت 08:21 PM

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

فقط، فوق، فشار، قرار، لمس، لاغری، مناسب، منتظر، موثر، موجود، می‌کند، می‌شود، میزان، مانع، متناسب، مخصوص، مستقیم، معمولی، معجزه، چندین، چهار، نوع، چین، نباید، نتیجه، ندارد، چروک، چربی، نشانه، نظر، هفت، هم، همچنان، همه، همیشه، هنگام، هدایت، هستند، وقتی، وارد، ورزش، وسیله، وسایل، وضع، وضعیت، یک، یافته، کم، کمک، کمر، کنند، کنید، کنار، کند، که، کیلوگرم، کافی، کاهش، کردن، کسی، گذاشتن، گردن، ۱۰، ۱۵، پوست‌های، پیدا، پایان، پر، پس، پشت، آقایان، آن، آنان، آسان، آسانتر، افتادگی، افراد، العاده، امکان، اما، امتحان، انجام، او، اول، ایجاد، اگر، احساس، از، است، استفاده، اضافه، بلند، به، بهتر، بیست، بیشتر، بارداری، باعث، بدون، بدین، برنامه، بزنید، بسیار، بستن، بعد، تقویت، تلویزیون، تنها، تنبلی، توپ، توجه، تیپ، تا، تبدیل، تغییرات، جلو، جای، جایی، حفظ، حل، حلقه، حمل، حتی، حساب، خم، خود، خودتان، خیلی، دقیقه، دو، دیگر، دارند، داشته، در، درمان، درباره، درست، رفتن، روند، روی، روز، روش، راه، راحت، زمین، زنان، زدن، زده، سن، سه، سوم، سال، ساخت، ساده، سخت، شما، شوند، شوید، شکم، شانه، شدن، شده، شروع، شرایط، صاحب، ضعیف، طی، طرز، عوض، عالی، غذایی

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0