اطلاعیه مهم: با سلام کاربر گرامی... اگر با یوزر و پسورد هنگام ورود به تاپیک یا صفحاتی که با ادرس tk. شروع می شود، با خطا رو به رو شدین... در نوار ادرس مرورگرتون کلمه tk. را حذف کنید و به جاش com. بزارید و اینتر بزنید و مجدد برای ورود اقدام کنید... با تشکر مدیر کل انجمن
راه های خطرناک لاغر شدن
برترین مطلب این هفته ی سایت

بزودی

بزودی

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
Like Tree4Likes
  • 4 Post By ali the great

موضوع: راه های خطرناک لاغر شدن

  1. ali the great آواتار ها
    ali the great
    مدیر بازنشسته
    http://up.vbiran.ir/images/nrtfq8oe4y3n4ataqsc.pnghttp://up.vbiran.ir/images/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pnghttp://up.vbiran.ir/images/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pnghttp://up.vbiran.ir/images/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pnghttp://up.vbiran.ir/images/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.png
    مدیر بازنشسته
    Jan 2014
    144
    2,805
    32
    2,805 امتیاز ، سطح 32
    37% کامل شده  امتیاز لازم برای سطع بعدی 95
    50.0% فعالیت
    1000 امتیازبرچسب زن کلاس اول1 سال ثبت نام شده
    79
    تشکر شده 539 بار در 143 ارسال
    Asabani

    راه های خطرناک لاغر شدن

    عجیب نیست که شکمتان را نتوانید ببینید؟ برای شما چند روش و توصیه در نظر داریم.
    *در مصرف نمک و ادویه زیاده روی نکنید
    مصرف بیش از حد ادویه جات و نمک‌ها باعث می شود که شکم شما نفخ کند. یک چهارم فنجان سس کچاپ سه برابر مقدار سدیمی که بدن شما در طول روز نیاز دارد، را فراهم می سازد. یک قاشق سوپخوری سس سویا جایگزین مناسبی برای آن خواهد بود.
    مقدار زیادی آب بنوشید:
    آب فقط حجم معده را پر کرده و عاری از کالری است همچنین باعث می‌شود سوخت و ساز بدنتان در حرکت باشد.
    برای سفت شدن شکم یاید حرکات مربوط به آن را هر روز انجام دهید
    دلیل: عضلات شکم نیاز به استراحت و بهبودی دارند. در طول زمان استراحت است که ماهیچه ساخته می شود. “کتی کیلر” مربی و نویسنده کتاب ” تمرین‌های کتی برای هنر پیشگان” اظهار می دارد که: “انجام تمرین‌های شکمی برای ۳ تا ۵ روز در هفته موجب می شود شما عضلات سفت، و شکم صافی پیدا کنید.”
    نوشابه را از قلم بیندازید:
    مطمئنا نوشابه چاق کننده نیست اما مملو از کالری است.نوشابه همچنین سطح کورتیزول( هورمون استرس که به ذخیره شدن چربی در شکمتان کمک می‌کند) را بالا می‌برد.
    تمرین کامل شکم نیم ساعت طول می کشد
    دلیل: کیلر معتقد است. “اگر نیم ساعت طول بکشد تا شما احساس کنید عضلات شکمتان در تحرک هستند، پس احتمالا حرکات را اشتباه انجام می دهید. …نحوه انجام دادن حرکات را مجددا بازبینی نمایید و بر روی مدت زمان تمرکز نکنید. همیشه کیفیت مهم تر از کمیت است.
    صاف بنشینید:
    قوز کردن به سمت جلو باعث بزرگ به نظر رسیدن شکمتان می‌شود.برای اینکه لاغر شوید ماهیچه‌های شکمتان را سفت و محکم کنید،شانه‌هایتان را به عقب ببرید،بدن خود را به سمت بالا بکشید،و پشتتان را برخلاف صندلی به سمت عقب پایین بیاورید.
    بدون وزنه و دستگاه نمی توانید شکم خود را آب کنید
    دلیل: شما به هیچ وجه به وزنه نیازی ندارید، البته بسیاری از ورزشکاران برای اینکه توانایی و قدرت خود را افزایش دهند از وزنه استفاده می کنند. لیون می گوید: “بسیاری از دستگاهها و وزنه‌ها برای استفاده خانم‌ها طراحی نشده اند، اگر شما به طور مناسب در دستگاه قرار نگیرید، ممکن است فشار به قسمت‌های که نباید، وارد شود. او برای ما یک نصیحت دیگر هم دارد: به زمین بچسبید که هم موثر است هم ارزان و آنرا در هر جایی به راحتی می توانید پیدا کنید.
    رانهایتان را تکان دهید:
    تکان دادن رانها به اندازه باغبانی و درخت کاری کردن کالری می‌سوزاند.
    پاهایتان را بلند کنید:
    عضله‌های قسمت بالای شکمتان را با بالا آوردن پاهایتان از سطح زمین منقبض کنید.به پشت دراز بکشید و پاهایتان را روی صندلی یا تخت تکیه دهید.آرام بچرخید،سر و شانه‌هایتان را بالا ببرید و پشتتان را از سطح زمین بالا بگیرید سپس آرام پایین بیاورید.این کار را ۱۰ تا ۱۲ بار ۲ تا ۳ بار در هفته تکرار کنید.
    آیا با درازنشست زیاد می‌توانم چربی شکم را از بین ببرم؟
    متاسفانه باید بگویم که نه. نمی‌توانید.
    واقعیت این است که انجام تعداد زیادی دراز نشست، چربی شکم را از بین نمی‌برد. در واقع بهتر است بدانید که این تفکر که فقط با انجام ورزش خاصی، می‌توانید چربیهایی که در نقطه خاصی قرار دارند از بین ببرید، یک افسانه است و بارها و بارها غلط بودن آن اثبات شده است.
    حتی سالها پیش محققان نشان داده اند که ورزشهای شکمی‌، میزان چربی شکم را کاهش نمی‌دهند.
    در یک مطالعه، مردانی که در مطالعه شرکت کردند در شرایطی برابر، در مدت ۲۷ روز ۵۰۰۰ دراز نشست انجام دادند. محققان در این مطالعه میزان چربی شکم، باسن، و قسمت بالایی پشت تنه را اندازه گیری کردند.
    اگر لاغری موضعی وجود داشت،طبیعتا باید در این افراد میزان چربی شکم کاهش می‌یافت. چون در انجام درازنشست، قسمتهای بالای پشت تنه و باسن به کار گرفته نمی‌شوند. مطالعه نشان داد که تغییری در ضخامت چربی شکم یا در اندازه ی دور کمر ایجاد نشده است.نمونه برداری بافتی نیز نشان داد که تغییر مهمی‌در قطر لایه ی سلولهای چربی شکم ایجاد نشده است.
    در واقع ورزشهای شکمی‌تنها عضلات دیواره ی شکم را استوار و محکم می‌کنند و با شکل گیری و استوار شدن عضلات شکم، ظاهر شکم بهتر می‌شود.شما برای کاهش چربی شکم خود به چیزی بیشتر از درازنشست نیاز دارید.شما به یک برنامه ی تناسب اندام منظم روزانه نیاز دارید که شامل یک رژیم غذایی معقول و مناسب، ورزشهای قلبی عروقی و نرمشهای استقامتی باشد.
    بهترین ورزش برای داشتن شکمی‌متناسب کدام است؟
    مطالعه‌ای که برای یافتن بهترین ورزش شکمی‌انجام شده، نشان می‌دهد که بهترین ورزشهای شکمی‌شامل این موارد هستند:
    - درازنشست دوچرخه‌ای :
    این حرکت بهترین ورزش برای تقویت عضله مستقیم شکمی‌است. در این ورزش علاوه بر فعالیت عضله مستقیم شکم، پاها نیز با حرکت دوچرخه فعال هستند. دستها را باید به حالت کاملا مستقل کنار سر قرار دهید و با دستها هیچ نیرویی به سر وارد نکنید. سپس یکی از زانوها را ۹۰ درجه خم کرده و به طرف شکم بیاورید و آرنج دست مخالف و زانو را به هم نزدیک کنید.
    سپس این کار را برای طرف دیگر با دست و پای مخالف تکرار کنید. باید مراقب باشید که هنگام نزدیک کردن آرنج یک دست به زانوی پای مخالف، با دستها به گردن هیچ فشاری وارد نکنید چون در این صورت ممکن است مهره‌های گردن آسیب ببیند.
    mh2012, MR-엠, mahdie and 1 others like this.
    5 کاربر مقابل از ali the great عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. mahdie,mh2012,MR-엠,neatit,Roja
    #1 ارسال شده در تاريخ 03-10-2014 در ساعت 08:23 PM

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

فقط، فنجان، فشار، قلم، قلبی، قاشق، قدرت، قرار، قطر، لاغر، لاغری، مهم، موثر، می، می‌کنند، می‌کند، می‌برد، می‌شود، میزان، محققان، مربوط، مربی، مستقیم، مصرف، نمونه، نمی، نمک، چند، چهارم، چون، نویسنده، نیم، نیاز، چیزی، نیست، چاق، چربی، نزدیک، نشان، نشده، نصیحت، نظر، هفته، همیشه، هنگام، هنر، هورمون، های، هر، واقعیت، وارد، وجود، وزنه، یک، یکی، کمک، کمر، کننده، کنار، کند، که، کیفیت، کامل، کاملا، کاهش، کاری، کتاب، کدام، کردن، کردند، کرده، گرفته، گردن، ۱۰، پیدا، پر، پس، آن، آنرا، آوردن، آیا، آب، آرام، آسیب، افراد، افزایش، افسانه، اما، انجام، اندام، اندازه، اینکه، ایجاد، احتمالا، احساس، ادویه، ارزان، از، است، استفاده، استرس، اشتباه، بلند، به، بهتر، بهترین، بود، بودن، بیشتر، بگویم، بالا، بار، باشید، باعث، بدن، بدون، بدانید، برنامه، برای، برابر، بزرگ، تقویت، توصیه، تخت، جلو، جایی، جایگزین، جات، حجم، حرکات، خم، خواهد، خود، خطرناک، دلیل، دهند، دور، دیگر، دادن، دادند، داده، دارند، داریم، داشتن، در، دراز، درخت، دستها، دستگاه، روی، روز، روزانه، روش، را، راه، راحتی، رسیدن، زمین، زمان، سه، سویا، سوخت، ساخته، ساعت، سس، سطح، شما، شوید، شود، شکل، شدن، شرکت، صندلی، صورت، طول، طراحی، عجیب، غذایی

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0