اطلاعیه مهم: با سلام کاربر گرامی... اگر با یوزر و پسورد هنگام ورود به تاپیک یا صفحاتی که با ادرس tk. شروع می شود، با خطا رو به رو شدین... در نوار ادرس مرورگرتون کلمه tk. را حذف کنید و به جاش com. بزارید و اینتر بزنید و مجدد برای ورود اقدام کنید... با تشکر مدیر کل انجمن
مواد غذایی ناسالمی که باعث کاهش وزن می شوند
برترین مطلب این هفته ی سایت

بزودی

بزودی

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
Like Tree3Likes
  • 3 Post By MR-엠

موضوع: مواد غذایی ناسالمی که باعث کاهش وزن می شوند

  1. MR-엠 آواتار ها
    MR-엠
    معاون کل انجمن
    http://up.vbiran.ir/images/nrtfq8oe4y3n4ataqsc.pnghttp://up.vbiran.ir/images/nrtfq8oe4y3n4ataqsc.pnghttp://up.vbiran.ir/images/nrtfq8oe4y3n4ataqsc.pnghttp://up.vbiran.ir/images/nrtfq8oe4y3n4ataqsc.pnghttp://up.vbiran.ir/images/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.png
    معاون کل انجمن
    Jan 2014
    1,398
    35,081
    100
    35,081 امتیاز ، سطح 100
    0% کامل شده  امتیاز لازم برای سطع بعدی 0
    0% فعالیت
    سه دوستایجاد کننده آلبوم تصاویربیشترین فعالیتبرچسب زن کلاس اولاولین گروه شما
    پایان دهنده گفتگو
    2,059
    تشکر شده 3,381 بار در 1,232 ارسال
    Ghamgin

    مواد غذایی ناسالمی که باعث کاهش وزن می شوند

    [برای مشاهده لینک ثبت نام کنید. ]

    آجیل، تخم مرغ، پاستا، پنیر و قهوه از جمله مواد غذایی هستند که می توانند به کاهش وزن کمک کنند.
    برخی از مواد غذایی وجود دارند که بسیار وسوسه کننده هستند، به ویژه زمانی که شما قصد کاهش وزن داشته باشید.
    بر خلاف آنچه که در مورد این مواد غذایی گفته می شود، بعضی از آنها به آن اندازه که در موردشان بد گفته می شود خطرناک نیستند و در واقع ممکن است به شما در کاهش وزن و یا جلوگیری از افزایش وزن کمک کنند.


    در ادامه چند مورد از این مواد غذایی به ظاهر ناسالم را معرفی خواهیم کرد.

    تخم مرغ
    [برای مشاهده لینک ثبت نام کنید. ]

    هر وقت در مورد غذاهای سالم صحبت به میان می آید، تخم مرغ از جمله مواد غذایی بحث برانگیز است.
    آخرین تحقیقات نشان داده است که مصرف یک عدد تخم مرغ در روز برای اکثر افراد بالغ، سالم و مغذی است.
    از طرفی اگر شما تخم مرغ روزانه خود را به عنوان صبحانه مصرف کنید، احتمال کاهش وزن شما بیشتر می شود.
    تخم مرغ حاوی بسته های پروتئین است که برای هضم شدن نیاز به زمان زیادی دارند.
    این قضیه باعث می شود که شما برای مدت طولانی تری احساس سیری داشته باشید.
    به همین دلیل می توان گفت که مصرف یک عدد تخم مرغ در طول روز و به عنوان صبحانه می تواند از مصرف میان وعده های پرکالری جلوگیری کند و در نتیجه به شما در کاهش وزن کمک کند.


    استیک ها
    [برای مشاهده لینک ثبت نام کنید. ]

    در سال های اخیر، کارشناسان تغذیه و بهداشت در مود مصرف زیاد گوشت قرمز هشدار می دهند.
    البته این قضیه به این معنی نیست که مصرف استیک برای کمتر شدن دور کمر شما نمی تواند مفید باشد.
    خوب است بدانید که یک برش از گوشت گاو بدون چربی با یک سینه مرغ بدون پوست به یک میزان چربی دارند.
    از طرفی گوشت استیک مانند تخم مرغ حاوی بسته های پروتئین است که به شما کمک می کند که برای مدت بیشتری سیر بمانید.
    پس می توان اینگونه نتیجه گرفت که اگر استیک با گوشت بدون چربی درست شده باشد و حجم آن بیش از حد نباشد می تواند به کاهش وزن کمک کند.


    پاستا
    [برای مشاهده لینک ثبت نام کنید. ]

    زمانی که در حال سپری کردن یک رژیم لاغری هستید، بهتر است به جای حذف پاستا از برنامه غذاییتان، از پاستاهایی استفاده کنید که از غلات کامل (سبوس دار) ساخته شده اند.
    از طرفی می توانید از میزان پروتئین دریافتی خود کم کنید و به جای آن از این گونه پاستا ها استفاده کنید.
    تحقیقات نشان داده است که افرادی که در طول روز میزان بیشتری از غذاهای حاوی سبوس مصرف می کنند احتمال کاهش وزن و لاغری بیشتری دارند.
    از طرفی یک مطالعه دیگر نشان داده است که مصرف غلات سبوس دار به جای غلات تصفیه شده می تواند در چربی سوزی در ناحیه شکم به شما کمک کند.


    آجیل
    [برای مشاهده لینک ثبت نام کنید. ]
    ممکن است آجیل ها مقدار زیادی چربی داشته باشند اما چربی آنها از نوع چربی مفید است.
    آجیل ها همچنین حاوی مقدار زیادی مواد مغذی، پروتئین و فیبر هستند که به شما در ثابت نگه داشتن قند خون کمک می کند.
    مطمئنا با مصرف روزانه یک مشت آجیل چند گرم چربی بیشتر به بدن شما وارد می شود اما اگر این آجیل ها می توانند مانع مصرف کراکرها و شیرینی ها شود، این میزان چربی دریافتی برای شما می تواند به صرفه باشد.
    حتی مصرف کره بادام زمینی می تواند بسیار بهتر از مصرف کراکر ها و شیرینی ها باشد.

    در یک مطالعه نشان داده شد که افرادی که روزانه یک مشت آجیل مصرف می کنند نسبت به سایر افراد لاغرتر هستند و حتی طول عمر بیشتری دارند.


    پنیر
    [برای مشاهده لینک ثبت نام کنید. ]

    بسیاری از افرادی که رژیم می گیرند سعی می کنند که کالری دریافتی مواد لبنی غنی از کلسیم را کم کنند.
    مطالعات اخیر نشان می دهد که این کار اشتباه است.
    زمانی که بدن شما به اندازه کافی کلسیم دریافت کند مقدار بیشتری چربی خواهد سوزاند لذا مصرف پنیر، ماست و شیر کم چرب می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند.
    مصرف مکمل کلسیم هرگز نمی تواند به اندازه مصرف خود مواد لبنی مفید و کارآمد باشد.
    از طرفی غذاهای لبنی حاوی مقدار خوبی پروتئین هستند که به شما کمک می کنند که برای مدت طولانی تری احساس سیری بکنید.


    قهوه
    [برای مشاهده لینک ثبت نام کنید. ]

    در صورتی که مصرف قهوه بیشتر از چهار فنجان در روز باشد (به صورت تنهایی و یا به صورت میکس شده با شیر و …) می توان آن را فقط در دسته بندی مواد غذایی بد قرار داد.
    بهتر است قهوه را به اندازه و به تنهایی و یا با شیر کم چرب و حداکثر یک قاشق چایی خوری شکر مصرف کنید.
    در این صورت این ماده غذایی به عنوان یک نوشیدنی بدون کالری (کم کالری) می تواند برای شما مفید باشد.



    و اما نکته آخر

    بهتر است به جای حذف یک ماده غذایی از رژیم غذایی خود، میزان مصرف آن را به تدریج کم کنید.
    محروم کردن خودتان برای مصرف یک ماده غذایی می تواند بسیار شکننده باشد و باعث شود شما نتوانید رژیم غذایی خود را ادامه دهید.
    بهتر است به جای رژیم های سختگیرانه به سمت داشتن یک برنامه غذایی سالم و سبک زندگی صحیح قدم بردارید.


    منبع: beytoote.com
    mh2012, mahdie and hamidh2s like this.
    نــــــــــــــــپُرسْ اَز نَبْــــــــــــوٌدَنَـمْ



    ایــــــــــْـنْ رِوزْهٰا


    خــــــــــُـودَم


    هـــــــمْ بِـه طــــــَ ــــــرْزِ عَـجِــــــــــیبْی


    مــــــــــــزاحِـم


    ِخُــــــــــوْدَمْ

    هًــــــــــــــــسْتَم


    3 کاربر مقابل از MR-엠 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. hamidh2s,mahdie,mh2012
    #1 ارسال شده در تاريخ 10-14-2014 در ساعت 08:43 PM

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

فقط، فنجان، قند، قهوه، قاشق، قدم، قرمز، قرار، لاغری، لاغرتر، مفید، منبع، مواد، مورد، می، میزان، مانند، مانع، ماده، ماست، مصرف، مطالعه، معنی، معرفی، نمی، چند، چهار، نوشیدنی، نوع، نیاز، نکته، نتیجه، چربی، نشان، همین، هستند، وقت، ویژه، وارد، وجود، وزن، وسوسه، وعده، یک، کمک، کمتر، کمر، کنند، کننده، کند، که، کافی، کامل، کاهش، کرد، کردن، گوشت، گرفت، گرم، پنیر، پوست، آنچه، آنها، افراد، افزایش، اما، اندازه، این، اینگونه، اگر، احتمال، احساس، اخیر،، از، استفاده، استیک، اشتباه، بندی، به، بهتر، بیشتر، باشند، باشید، باعث، بحث، بد، بدن، بدون، بدانید، برنامه، برای، بردارید، بسیار، بسته، تنهایی، تواند، تخم، تری، تغذیه، جلوگیری، جای، حال، حاوی، حجم، حذف، خون، خواهد، خوبی، خود، خودتان، خوری، خطرناک، دلیل، دهند، دور، دیگر، داده، دارند، داشتن، داشته، در، درست، دسته، روز، روزانه، را، زمینی، زمانی، زندگی، سینه، ساخته، سبوس، سبک، شما، شوند، شیرینی، شکم، شکر، شدن، شده، صورتی، صبحانه، عمر، عدد، غذایی

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0