سفیر قرن
حسابداری حقوق و دستمزد چیست؟
توسط
در تاریخ 01-16-2022 در ساعت 12:32 PM (223 نمایش ها)
واحد حسابداری حقوق و دستمزد در ادارات وظیفه و مسئولیت امور مالی و حسابداری شرکت برای نحوه محاسبه حقوق و دستمزد کارمندان و یا کارگران دارد. و آن را به وسیله ابزارهای حسابداری در قالب یک فیش حقوقی در اختیار کارمندان قرار می دهد.
دقت داشته باشید که محاسبه کارکرد ماهانه کارمندان با مالیات نیز در ارتباط است پس نیاز است که حتما توسط حسابدار در دفاتر حسابداری ثبت شود.
هر حسابداری که این خدمات را ارائه می دهد فارغ از اینکه برای یک شرکت بزرگ است و یا یک شرکت کوچک و یا حتی ممکن است به صورت پروژه ای این کار را انجام دهد باید درک درستی از این خدمات داشته باشد. بنابراین باید قبل از شروع کار مهارت خود را به وسیله آموزش حسابداری حقوق و دستمزد از منابع موثق و معتبر بالا برده باشد.